.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبور شرکت کنندگان رالی پکن - پاریس از نوشهر

در میان استقبال گرم مردم شمال شرکت کنندگان رالی استقامت پکن - پاریس از نوشهر و چالوس عبور کردند..

به گزارش حبرنگار شمال نیوز از نوشهر، کاروان اتومبیل های کلاسیک وقدیمی مسابقات رالی استقامت پکن - پاریس اول شهریورماه امسال از کشور چین کار خودرا آغاز و پس از یک ماه 2 شنبه هفته جاری از طریق مرز باجگیران ترکمنستان وارد ایران و استان گلستان شدند و پس از استان گلستان وارد استان مازندران وشهر ساری شده و پس از استراحت کوتاه در مرکز استان از مسیرهای شهرهای ساحلی عبور کرده وارد شهرستان نوشهر وچالوس شدند.

مردم ومسافران این دو شهرستان از شرکت کنندگان مسابقه رالی استقامت پکن - پاریس استقبال گرمی نمودند و بعضا هم از توریستهای ورزشکار و اتومبیلهای عتیقه وکلاسیک آنان عکس یادگاری گرفتند .

قرار است شرکت کنندگان در ادامه این رالی استان مازندران را به مقصد گیلان و نهایت هم مرز خسروی در غرب کشور طی نمایند تا از کشور ایران به مقصد عراق و ترکیه و اروپا ادامه مسیر دهند .

گفتنی است نخستین دوره مسابقات رالی پکن - پاریس در سال 1907 میلادی در چین آغاز شد. شرکت کنندگان این دوره بیش از40 هزار پوند معادل 70 میلیون تومان برای شرکت در مسابقه رالی هزینه کردند و حدود 100 اتومبیل کلاسیک که قدیمی ترین آنها مربوط به سال 1907 وجدیدترین خودرو نیز مربوط به سال 1968 میلادی می باشد در مسابقات سال 2010 رالی پکن - پاریس شرکت نمودند. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.393 seconds.